Monday, October 11, 2010

demam raya kot.....

selepas n3 pertama nilah baru dapat mengupdate blog aku ni. tulah dulu tak de blog sibuk nak berblog. dah tu tak tau pulak apa nak ditulis kat blog ni. tak pelah kan aku balun jer lah korang nak baca-bacalah tak nakpun aku tulis gak. minggu ni hari sakit sedunia tuk family aku, demam raya kot. bermula dengan puteri bungsuku si princess kelly, then kakaknya, aku, seterusnya kak ngah dan cik kipah my third one. hubbypun dah menampakkan aura nak kena selsema dah hari ni. ubat klinikpun dah habis batuk and selsema tak sembuh-sembuh. semalam pepagi dah ke pharmacy borong ubat, amoi pharmacist tu dok suggest vitamin tu vitamin ni, kopak gak dekat RM200. senyum amoi tu pepagi dah masyuk.... tak pe-tak pe duit leh cari, kesihatan tak boleh dijual beli hu...hu...hu... si pharmacist tu kata, lain kali kalau ada rasa-rasa nak demam or selsema amik vitamin C and take a rest or sleep, ok tak pe next time boleh try praktikkan.....

No comments: